Васьківська Г. О. Дидактичний потенціал рефлексійно-пізнавальної технології [Didactic potential of reflexive and cognitive technology]. Problems of implementation of science into practice: abstracts of XIII international scientific and practical conference. Oslo, Norway 2020, April, 20–21. Pp. 190–191. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720161
Васьківська Г. О. Освітнє середовище як чинник формування життєпростору старшокласників [Educational environment as a factor in shaping the living space of upper secondary school pupils]. Theoretical foundations of modern science and practice: abstracts of XI International Scientific and Practical Conference. Melbourne, Australia 2020. Pp. 191–193. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/719930
Барановська О. В. Педагогічні технології за філологічним спрямуванням: трансформація в змінюваних умовах [Philological pedagogical technologies: transformation in changing conditions]. Actual problems of science and practice: Abstracts of XІV international scientific and practical conference, Stockholm, Sweden, 27–28 April 2020. С. 237–240. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720345
Барановська О. «Трикутник партнерства». Ролі: учень – учитель – батьки [Partnership Triangle. Roles: student – teacher – parents]. Дидактичний супровід дистанційної самоосвіти вчителів. Вебсайт відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України (Форум «Самоосвіта вчителів»), 2020. 08 квіт. 5 с. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720020
Кизенко В. І. Дидактичний супровід реалізації варіативного компонента змісту освіти [Didactic support for the implementation of the variable component of educational content]. Theoretical foundations of modern science and practice: abstracts of XI International Scientific and Practical Conference. Melbourne, Australia 2020. Pp. 236–238. (Bookwire by Bowker, https://www.bookwire.com/). URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/719932
Косянчук С. В. Об’єктивні кореляти реалізації педагогічних технологій профільного навчання за соціальним спрямуванням і суб’єктність у навчанні [Objective correlates of the implementation of pedagogical technologies of profile education in the context social orientation and subjectivity in learning]. Theoretical foundations of modern science and practice: abstracts of XI International Scientific and Practical Conference. Melbourne, Australia 2020. Pp. 261–264. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/719934
Косянчук С. В. Читання у процесі формування культури інтелектуального життя особистості: соціальний вектор реалізації педагогічних технологій профільного навчання [Reading in the process of forming the culture of intellectual life of the individual: the social vector of the implementation of pedagogical technologies of profile education]. Problems of implementation of science into practice: abstracts of XIII international scientific and practical conference. Oslo, Norway 2020, April, 20–21. Pp. 258–261. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720160
Palamar, Svitlana; Nezhyva, Liudmyla; Vaskivska, Halyna; Vaschenko, Olena; Bondarenko, Gennady; & Naumenko Maryna. Health-Saving Competence of Future Primary School Teachers: Indicators of Development. Advances in Economics, Business and Management Research : III International Scientific Congress Society of Ambient Intelligence, 23 March 2020 (ISC-SAI 2020). Paris, France: Atlantis Press, 2020, vol 129, pp. 307–315. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720009
Васьковская Г. А. Технологизация профильного обучения как объективный процесс. ТехноОБРАЗ’2019: Университет XXI века и его роль в опережающем развитии регионов : сб. науч. статей участников ХІІ Междунар. науч. конф. (г. Гродно, 14-15 марта 2019 г.). Гродно: ГрГУ имени Янки Купалы, 2019. С. 431–434. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717484
Васьковская Г. А. Формирование субъектности старшеклассников в процессе реализации педагогических технологий. Личность. Образование. Общество. Формирование педагога будущего: от компетентности к самореализации : матер. Междунар. науч.-практ. конф., Гродно, 31 окт. 2019 г. : в 2 ч. Гродно: ГУО «Гродненский областной институт развития образования», 2019. Ч. 1. С. 49–54. https://lib.iitta.gov.ua/719216/
Барановська О. В. Досвід та перспективи реалізації педагогічних технологій профільного навчання за гуманітарним спрямуванням. Osiągnięcia naukowe i perspektywy : Mater. I Międz. Konf. Nauk.-Prakt. Wrocław: Nowa nauka, 2019. С. 16–17. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/716294
Кизенко В. І., Савченко М. П., Новицька Н. І. Феномен культурно-мовних та морально-громадянських цінностей у контексті гімназійного експерименту. Advances of science: Proceedings of articles the international scientific conference. Czech Republic, Karlovy Vary – Ukraine, Kyiv, 23 August 2019. Karlovy Vary: Skleněný Můstek – Ukraine, Kyiv : MCNIP, 2019. С. 77–87. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/716911
Косянчук С. В. Педагогические технологии как инструмент реализации задач профильного обучения: к вопросу о моделировании. Личность. Образование. Общество. Формирование педагога будущего: от компетентности к самореализации : матер. Междунар. науч.-практ. конф., Гродно, 31 окт. 2019 г. : в 2 ч. Гродно : ГУО «Гродненский областной институт развития образования», 2019. Ч. 1. С. 137–141. https://lib.iitta.gov.ua/719214
Кравчук О. П. Щодо визначення базової педагогічної технології профільного навчання за еколого-економічним спрямуванням. Osiągnięcia naukowe i perspektywy : Mater. I Międz. Konf. Nauk.-Prakt. Wrocław: Nowa nauka, 2019. С. 14–15. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/716355
Чорноус О. В. Мультимедійні технології як засіб активізації пізнавальної діяльності в умовах профільного навчання. Osiągnięcia naukowe i perspektywy : Mater. I Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / [pod red. M. Andrzejewskiego]. Wrocław : Nowa nauka, 2019. С. 8–10. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/716295
Шелестова Л. В. До питання ефективності навчальних видань для закладів дошкільної освіти (на прикладі посібника «Вчимося читати»). Osiągnięcia naukowe i perspektywy : Mater. I Międz. Konf. Nauk.-Prakt. Wrocław: Nowa nauka, 2019. С. 3–7. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/716871
Шелестова Л. В. Картина мира дошкольника и методы ее формирования в образовательном учреждении. Современное детство в пространстве науки и образовательной практики : матер. Междунар. науч.-практ. конф. и Форума молодых ученых, Санкт-Петербург, 24–26 апр. 2019 г. Санкт-Петербург: РГПУ имени А. И. Герцена, 2019. С. 158–169. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717051
Васьківська Г. О. Конструювання змісту профільного навчання як дидактична проблема. Nowoczesna nauka: teoria i praktyka : Mater. IІ Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / [pod red. S. Gorniaka]. Katowice : Nowa nauka, 2018. S. 178–181. URL: https://nowanauka.weebly.com/ URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710476
Васьковская Г. А. Мифы в культурном наследии и их роль в формировании мировоззрения учеников. Сакральная география и культура в призме духовного обновления: опыт и практика : матер. Междун. науч.-практ. конф., г. Алматы, 26–27 апр. 2018 г. / Казахский национальный педагогический университет имени Абая. Алмати : Изд-во «Ұлағат», 2018. С. 122–124. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710659
Барановська О. Особливості реалізації педагогічних технологій філологічного спрямування в умовах профільного навчання. Аксіологічні аспекти в розвитку науки та освіти : V-а Міжнар. наук.-практ. конф., м. Конін – м. Ужгород – м. Херсон – м. Кривий Ріг, 30 лист. 2018 р. / Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи / [ред.-упоряд.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. – Конін – Ужгород – Херсон – Кривий Ріг : Посвіт, 2018. С. 62–63. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/712682
Кизенко В. Проблеми модернізації змісту варіативного освітнього компонента в умовах профільного навчання і розвиток дидактичних технологій його реалізації. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи : матер. ІV-ї міжнар. наук.-практ. конф., м. Конін (Польща) – м. Ужгород – м. Дрогобич, 15 черв. 2018 р. / [ред.-упоряд.: Я. Гжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін (Польща) – Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2018. С. 169–171. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710890
Кизенко В., Савченко М. Роль дидактичних технологій у процесі досягнення учнями обов’язкових результатів навчання та формування культурно-мовних і морально-громадянських цінностей. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи : матер. ІV-ї міжнар. наук.-практ. конф., м. Конін (Польща) – м. Ужгород – м. Дрогобич, 15 черв. 2018 р. / [ред.-упоряд.: Я. Гжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін (Польща) – Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2018. С. 171–173. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710891
Косянчук С. Модернізація і розвиток педагогічних технологій профільного навчання: чинники, потреби, умови. Аксіологічні аспекти в розвитку науки та освіти : матер. V-ї міжнар. наук.-практ. конф., м. Конін – м. Ужгород – м. Херсон – м. Кривий Ріг, 30 лист. 2018 р. / Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи / [ред.-упоряд.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Херсон – Кривий Ріг : Посвіт, 2018. С. 168–171. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/712683
Косянчук С. Соціономічна сутність дидактичних технологій як основа освітньої стратегії і навчання. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи : матер. ІV-ї міжнар. наук.-практ. конф., м. Конін (Польща) – м. Ужгород – м. Дрогобич, 15 черв. 2018 р. / [ред.-упоряд.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін (Польща) – Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2018. С. 187–190. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710887
Косянчук С. В. Дидактика педагогічних технологій: протистояння впливу деструктивних проявів віртуальності. Nowoczesna nauka: teoria i praktyka : Mater. IІ Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / [pod red. S. Gorniaka]. Katowice : Nowa nauka, 2018. S. 218–222. URL: https://nowanauka.weebly.com/ URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710383
Кравчук О. П. Креативність учнів як компетентнісний результат профільного навчання (актуалізація проблеми). Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи : матер. ІV-ї міжнар. наук.-практ. конф., м. Конін (Польща) – м. Ужгород – м. Дрогобич, 15 черв. 2018 р. / [ред.-упоряд.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін (Польща) – Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2018. С. 196–198. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/711072
Шелестова Л. В. Навчальне видання «Вчимося читати» як засіб організації діяльності дошкільників. Проблеми сучасного підручника : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Мінськ, Білорусь, 18-19 трав. 2018 р. Київ: Педагогічна думка, 2018. С. 96–100. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717058
Baranovska O., Trubacheva S., Kosianchuk S. The development of professionally oriented competences of upper secondary school pupils: curricular aspect. Curriculumul școlar: provocări și oportunități de dezvoltare : materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale, Chişinău, 7–8 decembrie 2018. Chişinău : Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018. – P. 452–457. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/713007
Васьківська Г. О. Роль міждисциплінарних зв’язків у процесі фундаменталізації змісту професійно-педагогічних знань. Innovations and modern technology in the educational system: contribution of Poland and Ukraine : International scientific and practical conference, Sandomierz, May 5–6, 2017. Sandomierz (Poland), 2017. P. 181–184. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/707058
Васьковская Г. А. Дидактические аспекты формирования содержания образования в старшей школе. VIII Международная научно-практическая конференция Артемовские чтения «Организация продуктивного обучения: проблемы и решения». Самара, 18–20 февр. 2016 г. // Молодой учёный : Международный научный журнал. 2016. № 5.6 (109.6). Спецвыпуск. С. 22–24.http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/704633
* * *
Васьковская Г. А. Инновационный подход к генерированию метапредметных связей в процессе реализации содержания образования. Личность. Образование. Общество. Инновационная деятельность субъектов образования. В 2-х ч. / [ред. кол.: С. А. Сергейко и др.]. Гродно : ГУО «Гродненский областной институт развития образования», 2016. Ч. 1. С. 62–64.http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/706956
* * *
Барановська О. В. Реалізація міжпредметних зв’язків у профільній школі. Актуальні проблеми сучасної науки : збірник тез наукових робіт X Міжнародної науково-практичної конференції (Москва–Астана–Харків–Відень, 28 липня 2016 року / Міжнародний науковий центр, 2016. С. 21–24.http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/704620
* * *
Трубачева С. Е., Чорноус О. В. Метапредметні основи формування професійно орієнтованих компетентностей старшокласників. Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи : збірник матеріалів І-ї Міжнародної науково-практичної конференції, м.Баку - м.Ужгород - м.Дрогобич, 27-28 жовт. 2016 р. / [ред.-упоряд. А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. м.Баку -- м.Ужгород – м.Дрогобич: Посвіт, 2016. С. 217–219.http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/713994
Васьківська Г. Міжпредметність як необхідна умова модернізації змісту освіти. Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті : Матеріали І-ї Міжнародної науково-практичної конференції, 19–20 лист. 2015 р.) / [ред.-упоряд.: І. Зимомря, В. Ільницький]. Ченстохова – Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2015. С. 91–92. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10907
* * *
Кизенко В. Умови реалізації допрофільної підготовки в межах вітчизняного загальноосвітнього закладу. Materiały XI Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Wschodnie partnerstwo – 2015». Przemyśl : Nauka i studia, 2015. Vol. 2. Str. 12–15. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/713985
* * *
Косянчук С. Забезпечення єдності інваріантного і варіативного складників змісту профільного навчання: інтердисциплінарні зв’язки. Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті : Матеріали І-ї Міжнародної науково-практичної конференції, 19–20 лист. 2015 р.) / [ред.-упоряд.: І. Зимомря, В. Ільницький]. Ченстохова – Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2015. С. 122–123. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10904